Παρασκευή 20 Ιουνίου 2014

ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΜΑΧΗΣ

Κάποτε μου είχες πει
"αν φύγω τι θα γίνεις;"
Θα είμαι μια χαρά σου απάντησα.
Κι έφυγες...
Όμως εγώ δεν είμαι μια χαρά.
Κι αν οι παλιές αγάπες πάνε στον Παράδεισο,
εγώ γιατί σιγοκαίγομαι στην κόλαση,
κάθε μέρα;
Και δεν έχω το φιλί σου να με δροσίσει.
Ούτε την ανάσα σου να γλυκάνει τον πόνο.
Το καλοκαίρι θα έρθει και θα φύγει.
Τα θερινά σινεμά θα γεμίσουν.
Μα εσύ δεν θα 'σαι εκεί.
Θα πηγαίνω βόλτες στην παραλία.
Θα κοιτάω το ηλιοβασίλεμμα
και θα μυρίζω τη θάλασσα.
Μα εσύ δεν θα 'σαι εκεί.
Θα θυμάμαι το παιχνίδι μας.
"Έρως" θα λέω.
"Θέρος" θα περιμενω ν' αποκριθείς.
"Καλοκαίρι", θα φεύγει απ' τα χείλη μου.
"Νυχτέρι", δεν θα φτάνει ποτέ η απάντησή σου.
Γιατί δεν θα 'σαι εκεί.
Απόψε πάλι θα δώσω τη μάχη μου
με τα μουσκεμένα από ιδρώτα σεντόνια.
Να μην ουρλιάζω το όνομά σου
σα σκυλί που αλυχτάει.
Να μη γυρεύω το άγγιγμά σου
στο σώμα μου.
Κάποτε ο ύπνος θα νικήσει
και θα σ' ονειρευτώ.
Το πρωί θα ξυπνήσω και δεν θα 'σαι εκεί.
Η μέρα θα κυλήσει κανονικά.
Θα ντυθώ, θα πάω για δουλειά.
Το απόγευμα θα φάω παγωτό.
Μα εσύ δεν θα 'σαι εκεί.
Το βραδάκι θα βγω στο μπαλκόνι.
Θα μετρήσω τα αστέρια στο θερινό ουρανό.
Κι αν πέσει κανένα,
θα κάνω μόνο μία ευχή.
Να είσαι πάντα καλά.
Όχι, δεν θα ευχηθώ να γυρίσεις...

Η δικη μου συμμετοχη στο 4ο Συμποσιο Ποιησης της μοναδικης Αριστεας.
Ευχαριστω οσους το ψηφισαν και οσους το αγκαλιασαν με την αγαπη τους.
Πεταλουδισια φιλια και καλο Σαββατοκυριακο!

32 σχόλια:

  1. Ανατριχιαστικά όμορφο!
    Βγαλμένο μέσα από τους πόνους της καρδιάς που έχει ζήσει και τη στενάχωρη πλευρά της ζωής , μα έχει αγαπήσει ΑΛΗΘΙΝΑ!
    Χριστίνα μου, ..... αφήνω τη συγκίνηση μου κι ένα φιλί♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μου άρεσε πολύ απ' την πρώτη ανάγνωση...
    Τους λόγους τους έχω ήδη γράψει.
    Συγχαρητήρια κι από δω Χριστινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ποσο ομορφο Χριστινα μου..
    Μπραβο σου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ μου άρεσε η συμμετοχή σου!

    Καλό Σ/Κ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημερα πεταλουδιτσα μου!
    Συγχαρητηρια για τη συμμετοχη!
    Και εμενα μου αρεσε παρα πολυ!
    Μου εβγαλε μια "γλυκοπικρη" αισθηση και μου αρεσε αυτο!

    Φιλακια πολλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ όμορφο και συγκινητικό ποίημα!
    Μετά από ένα χωρισμό αυτό που μένει είναι η αγάπη, γιατί κι η στενοχώρια που αφήνει ένας χωρισμός, μπορεί ν' αποτελεί λύτρωση... δεν είναι όμως χαρά... σε αγάπη μεταφράζεται!
    Συγχαρητήρια Χριστίνα μου για τη συμμετοχή σου και να 'σαι πάντα καλά!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. υπεροχο πεταλουδενια μου , ανατριχιαστικο το τελος του χιλια φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Χριστίνα μου το γραψα και στης Αριστέας.. Με συγκίνησε, με πόνεσε , με πείσμωσε για το παρακάτω!! Μάχη να συνεχίσεις!!
    Συγχαρητήρια για την υπέροχη συμμετοχή σου κοπέλα μου!! Καλές δημιουργικές στιγμές να χεις και να μας τις χαρίζεις!!
    Σε φιλώ και καλό σ/κ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πεταλούδα μου,
    το αγάπησα από την πρώτη στιγμή που το διάβασα, γι'αυτό άλλωστε και το ψήφισα!
    Συγχαρητήρια για την συμμετοχή σου!
    Ότι είχα να πω και να ευχηθώ, το έγραψα στον σχολιασμό μου!
    Γλυκά φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ασυναίσθητα διαβάζοντάς το, μου βγήκε ένας αναστεναγμός :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πάρα πολύ όμορφο!
    Πολύ μου αρέσει αυτός ο διαγωνισμός γιατί ανακαλύπτουμε πολύ όμορφα πράγματα!
    Πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καταλυτικό στο φινάλε, συμπερασματικά μάλλον δεν επιθυμούσε επί της ουσίας την επιστροφή του η ηρωίδα του πονήματος σου. Μια ολόκληρη ιστορία πάντως εκτυλίχθηκε κάτω από τον θερινό ουρανό. Γλυκά φιλιά πεταλου(λου)δένια μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Την ημέρα που ψήφισα το διάβασα αργά, σχεδόν νωχελικά, ώσπου έφτασα στο τέλος...
    Και τότε άρχισαν να χτυπάνε καμπάνες.
    Τι ήταν αυτό στο τέλος; Υποχρεώθηκα να το ξαναδιαβάσω.
    Θέλει δύναμη αυτό που λες. Τόση που δεν ξέρω αν πραγματικά υπάρχει.
    Μπράβο Χριστινάκι για το ποίημα, μα πιο πολύ για το μήνυμα που δίνει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @αριστεα
    Οταν η καρδια νιωσει ετσι μια φορα, ποτε δεν το ξεχναει! Φιλι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @αριστεα
    Χαχαχαχα! Την αγαπη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @μαρια κανελλακη
    Το ειδα αλλα δεν μπορουσα τοτε να σε ευχαριστησω! Ευχαριστω απο εδω! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @μαρια φε
    Να εισαι καλα Μαρια μου! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @εκφρασου
    Οπως γλυκοπικρη ειναι και η ζωη... Σε ευχαριστω! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @νικος
    ετσι ακριβως ειναι Νικο! Μερικες φορες, οσο ποναει ενας χωρισμος, αλλο τοσο λυτρωνει. Αλλα η αγαπη δεν μετριεται με χωρισμους, οταν αγαπας θες να ειναι ο αλλος καλα, παντα, και μαζι και μακρια σου. Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @μαριλιζ
    Σε ευχαριστω Μαριλιζ! Ο πονος δεν σημαινει παντα οτι θελουμε να γυρισουμε στα παλια, ειναι αναγκαιο σταδιο για να παμε παρακατω καποιες φορες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @μαριλενα
    Μαχη οντως! Καθε χωρισμος ενας μικρος θανατος, σωστα; Σε ευχαριστω πολυ για το υπεροχο σχολιο σου! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @μαρια ελενα
    Ευχαριστω κοπελα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @paloma
    Το ειδα Παλομιτα μου το ωραιο σου σχολιο και σε ευχαριστω! Χαιρομαι που σε αγγιξε! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @αριαδνη
    Ελπιζω να ηταν αναστεναγμος ανακουφισης και οχι deja vu...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @ελενα λ.
    Σε ευχαριστω πολυ Ελενα μου!Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. @πετρα
    Μα ναι! Δεν αναφερει πουθενα οτι επιθυμει να επιστρεψει ουτε οτι εχει μετανιωσει για το χωρισμο, απλα δηλωνει ποσο στην καθημερινοτητα της λειπει! Φιλια και ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. @πετρος κ.
    Υπαρχει Πετρο μου! Πιστεψε με, υπαρχει! Τον Γορδιο δεσμο δεν μπορεις να τον λυσεις, τον κοβεις. Αυτο δεν σημαινει οτι παυεις να αγαπας και να νοιαζεσαι! Δεν νοειται αληθινη αγαπη που να μην ευχεται να ειναι καλα ο αλλος! Κι οπως ειπα και πιο πανω, οσο κι αν πονας, καποιες φορες δεν θες την επιστροφη, γιατι απλα οσο ησουν εκει πονουσες περισσοτερο...
    Καλο βραδυ....Ευχαριστω πολυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Σε αυτή τη μάχη με το χωρισμό μόνος σύμμαχος τα αστέρια...
    Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. @woman in blogs
    Σε ευχαριστω γλυκεια μου! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.