Τρίτη 10 Ιουνίου 2014

ΑΧ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ!!!

Ο γιος μου ο Δημητρης ειναι 3μιση ετων. Ειναι ενα τρελο ζιζανιο, πολυ ατιθασος και πεισματαρης κι ωρες ωρες θελω να τον πνιξω κι ας ειναι η αγαπη και το φως της ζωης μου.
Ομως...
Ερχονται καποιες στιγμες που με αφηνει αφωνη, πυ με κανει να νιωθω τοσο μικρη... που με κανει να φουσκωνω απο υπερηφανεια...

Προχθες επαιζε με ενα χριστουγεννιατικο περιτυλιγμα που βρηκε σε ενα συρταρι. Με ρωτησε τι ειναι και πως δουλευει κι οταν του εξηγησα, με ρωτησε αν τα Χριστουγεννα που θα ερθουν θα εχουμε πολλα πακετα με δωρα για να τυλιξουμε. Του απαντησα οτι αν ο μπαμπας εχει βρει δουλεια θα εχουμε, αλλιως δεν θα εχουμε λεφτα να αγορασουμε πολλα δωρα να χαρισουμε. Και τοτε με κοιταξε και μου ειπε επι λεξη:
"Δεν πειραζει μαμα, μπορουμε να δωσουμε τα δικα μου δωρα." Βουρκωσα...

Χθες παλι ειχαμε παει στις κουνιες. Καποια στιγμη, ενα μεγαλυτερο παιδακι που δεν το ξερουμε χτυπησε κι αρχισε να κλαιει.Τοτε ο Δημητρακης πηγε κι εκατσε διπλα του κι αρχισε να τον παρηγορει και να του λεει "Μην κλαις παιδακι. Να, θα κατσω εδω κοντα σου, διπλα σου." Χαμογελασα..

Συχνα κανει και λεει τετοια και συγκινουμαι πολυ! Ειναι ενας αγγελος καλοσυνης, οπως ολα τα παιδακια! Εμεις οι "ωριμοι" ενηλικες τα χαλαμε...

Για αυτο θελω να του αφιερωσω δυο τραγουδακια, πολυ αγαπημενα, που ελπιζω σαν φαροι να τον συντροφευουν σε ολη τη ζωη του!
Πεταλουδισια φιλια!





36 σχόλια:

  1. ωριμότατος για την ηλικία του!
    Ναι εμείς τα χαλάμε ,αλλά υπάρχουν και παιδιά που έχουν έμφυτα μερικά χαρακτηριστικά....
    Μπράβο! Να τον χαίρεσαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Να τον χαίρεσαι και να είναι πάντα ευτυχισμένος εύχομαι!
    Μας χαρίζει ο Θεός τον κόσμο όλο με τα παιδιά αλλά κάποιοι δεν τα αγαπάνε όσο πρέπει και εκεί αρχίζουν τα προβλήματα.
    Ελπίζω να μην ξανασυμβεί ποτέ!
    Να του δώσεις ένα γλυκό φιλί απο μένα!
    Καλησπέρα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Nα τον χαίρεσαι.
    Μου θυμίζει τον δικό μου γιο, τον Άγγελο.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αχ μωρε τι καλο παιδακι!
    Αυτα τα μικρα πραγματακια κανουν τις μαμαδες τοσο περηφανες.. Το βλεπω και εγω με τα ανιψακια μου..
    Να τον χαιρεσαι Χριστινα μου και να τον καμαρωνεις τον γιοκα σου..
    Φιλακια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέτοια λένε τα άτιμα και μας λιώνουν! Να το χαίρεσαι το αγγελούδι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Μεγαλώνοντας χάνουμε αυτήν την παιδική αθωότητα Χριστίνα μου κι όταν ακούμε τέτοια λόγια από παιδικές ψυχές, φαίνονται μπροστά μας σαν ένα όνειρο!
    Να 'ναι πάντα καλά ο μικρός σου άγγελος, να τον χαίρεσαι και να του δώσεις ένα μεγάααλο φιλί!:-)
    Χαρούμενο απόγευμα να περάσετε!!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τι παιδί είναι αυτό! Τι παιδί!!!!

    Δως του πολλά γλυκά φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Α ρε Χριστινάκι! Μοιράστηκα λίγη απ' τη συγκίνησή σου για το καμάρι σου! Σαν να είδα τη σκηνή μπροστά μου. Να είναι πάντα καλά και συ να βρίσκεις διαρκώς αφορμές να τον καμαρώνεις!
    Φιλιά πολλά Χριστινάκι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι γλυκός! Να το χαίρεσαι!

    Με το αν όλα τα παιδιά της γης με γύρισες πολλά χρόνια πίσω!

    Καληνύχτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Χριστίνα μου είναι αλήθεια ότι τα παιδιά διαθέτουν την μαγική αθωότητα που σου προσφέρουν άφθονη συγκίνηση και υπερηφάνεια!!Να το χαίρεσαι το μωράκι σου και να είσαι κοντά του να τον καμαρώνεις!!
    Τα φιλιά μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Να τον χαίρεσαι και να τον καμαρώνεις πάντα!
    Χαμογελώντας φεύγω!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Τον γλυκο μου!!
    Να τον χαιρεστε, Πεταλουδα μου! Ευχομαι να μεινει αρκετη απο την παιδικη αθωότητα στην ψυχη του καθως μεγαλωνει!!
    Γλυκα φιλια και καλο βραδακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @νασια
    Σε ευχαριστω! Ναι, σε αυτα τα θεματα ειναι πολυ ωριμος, σε σημειο που ανησυχω μηπως ειναι υπεροβολικα ευαισθητος, αλλα καλυτερα ετσι παρα εγωιστικο κι αναισθητο πλασμα. Στα υπολοιπα ειναι πολυ πεισματαρης!Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ελενα λ.
    Να εισαι καλα Ελενα μου! Ναι, ετσι ειναι!Η αγαπη τελικα διαμορφωνει τον ανθρωπο.Και δεν υπαρχει υπερβολικα πολλη αγαπη, μονη υπερβολικη εκδηλωση της.Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @μαρια ελενα
    Ειδες; Ποσο καλα ειναι στην ψυχη τα παιδακια; Να τον χαιρεσαι κι εσυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @μαρια φε
    Να τα χαιρεσαι τα ανηψακια σου! Ειναι πηγη ζωης τα παιδια! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @des tzav
    Ναι μωρε! Κι οσο μεγαλωνουν τα ατιμα λενε και κανουν ολο και πιο πολλα! Να χαιρεσαι το μωρο σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @νικος
    Γιατι να τη χανουμε ομως βρε Νικο; Ποσο καλυτερος θα ηταν ο κοσμος αν κρατουσαμε εστω ενα μεγαλο μερος της; Σε ευχαριστω, να χαιρεσαι τα παιδια σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @αριστεα
    Αλλο που δεν θελω Αριστεα μου!
    Διαβαζω τελευταια τη Συναισθηματικη Νοημοσυνη κι αρχιζω να καταλαβαινω περισσοτερο πως λειτουργει ο εγκεφαλος και του παιδιου και του ενηλικα. Θαυμαστος κοσμος! Το εχεις διαβασει;
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @μαρια κανελλακη
    Βρε Μαριω μου σε ευχαριστω! Κι ετσι ακριβως ειναι πολυ υπερηφανη νιωθω!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @νικολ
    Ετσι! Μαγικη! Σε ευχαριστω Νικολ μου,, να εισαι καλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @μαρια
    Μακαρι να ειναι παντα ευτυχισμενος κι εγω θα τον καμαρωνω!Ευχαριστω Μαρακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. @παλομα
    Μακαρι Παλομιτα μου! Και να μεινει και να ξερει να τη διαχειριζεται για να ειναι πληρης κι ευτυχισμενος! Ευχαριστω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Έλα ρε συ... Και γλυκός και τρυφερός... Να τον χαίρεστε γλυκιά μου Πεταλούδα και να είστε όλοι καλά! Τα φιλιά μου :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. @joan
    Να εισαι καλα Πετρουλα μου! Μαμα κουκουβαγια οπως βλεπεις! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Με τέτοια παιδιά, ας γίνουμε και κουκουβάγιες! Καλημερούδια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ο γλυκούλης μωρέ...να τον χαίρεσαι!
    Πωπω πέρασαν ήδη 3μιση χρόνια; Σαν χθες θυμάμαι που διάβασα στο ιστολόγιο σου ότι έγινες μαμά ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. @λιζα
    ειδες πως περναει ο καιρος; Αστα να πανε! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αχ να τον χαίρεσαι!!
    Όταν στα παιδιά μιλάς με ειλικρίνεια θα σου ανταποδώσουν στο μέγιστο..

    Όταν μπορέσεις στείλε μου στο positivethinkinginfo@gmail.com τα στοιχεία σου για να παραλάβεις εντός του μήνα ( ελπίζω!) το ημερολόγιο αισιοδοξίας!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. @katerina verigka
    Να εισαι καλα Κατερινακι! Ετσι ειναι! Παντα ειλικρινεια! Θα στα στειλω, ευχαριστω! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η αθωότητα τους είναι αφοπλιστική.. :)
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. @ηφαιστιωνας
    Και λιγα λες!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Είναι πηγή ζωής τα παιδιά!
    Να τον χαίρεσαι και να... σε χαίρεται!
    Καλή σου νύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. @woman in blogs
    Σε ευχαριστω! Ειναι πηγη ζωης αλλα και γνωσης! Φιλια καλο μηνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.