Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2013

ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΟΝΤΑΙ...

Δεν ειμαι καλα αποψε...
Δεν ειμαι καλα γενικα τελευταια...
Καθε χρονο, ενω λατρευω τα Χριστουγεννα, ολο γινονται και πιο δυσκολα. Γιατι τα Χριστουγεννα σηματοδοτουν και την εναρξη του χειμωνα. Κι ολες οι τυψεις και οι ενοχες που ουτως η αλλως εχω, γινονται θηρια και με πνιγουν. Μικρες απλες απολαυσεις, με κανουν να εχω ενα βαρος στο στηθος. Καθημερινες στιγμες, ομορφες στιγμες και δεν μπορω να τις ευχαριστηθω. ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΨΩ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΤΥΨΕΙΣ! Θελω να τρωω μια μπουκια φαγητο και να μη μου στεκεται στο λαιμο γιατι καποια παιδια πεινανε! Θελω να αγκαλιαζω το γιο μου χωρις να φοβαμαι για καποιο αλλο παιδακι που δεν εχει μια αγκαλια η ακομα χειροτερα που κακοποιειται. Θελω να σκεπαζομαι με το ζεστο μου παπλωμα και να μη νιωθω ασχημα που καποιοι αποψε ισως πεθανουν απο το κρυο. Θελω να παρω μεσα μου ολο τον πονο, ολου του κοσμου και να τον θαψω, να τον καψω, να τον εξαφανισω. ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΨΩ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΤΥΨΕΙΣ!
Σημερα εμαθα μια ιστορια απο μια μαθητρια μου και απο εκεινη την ωρα κλαιω. Ενα τριχρονο παιδακι λεει, εγραφε με κραγιον στα σεντονια, το ειδε η μανα του και το χτυπησε μεχρι θανατου! Εκεινο ειχε γραψει "μανουλα σ' αγαπαω!" Ας μου πει καποιος οτι δεν ειναι αληθεια! Οτι ειναι ενα απο αυτα τα τρελα που κυκλοφορουν στο διαδικτυο, σας παρακαλω ας μου πει καποιος οτι ειναι ψεμμα! Δεν το αντεχω! Αλλα κι αν ειναι ψεμμα αυτο, σαμπως ποσα αλλα τετοια δεν ειναι αληθεια...
Μετα ειδα αυτη τη δημοσιευση:
http://www.madata.gr/epikairotita/social/316966.html
Μετα ηρθε αυτο στο μεηλ μου απο το Νικο, τον φιλο μπλογκερ.
ΕΚΛΗΣΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ:Διαβάστε και διαδώστε το:
Και μετα κενο. Αυτος ο κοσμος δεν θα αλλαξει ποτε; ΠΟΤΕ;
ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΨΩ ΝΑ ΝΙΩΘΩ ΤΥΨΕΙΣ!!!!!!!