Δευτέρα 17 Μαΐου 2010

BEAR POWER

Τι κανεις οταν η ζωη σου ανατρεπεται; Οταν μετα απο μια εντονη σεξουαλικη ζωη και ενω παντα μα παντα χρησιμοποιεις προφυλαξεις στις περιστασιακες επαφες, απο ενα στραβωμα της τυχης βρισκεσαι ξαφνικα φορεας του AIDS; Μιας ασθενειας που στιγματιζει, απο ελλειψη ενημερωσης κυριως, αλλα και απο ελλειψη παιδειας και ανθρωπιας; Τι κανεις οταν εχεις απολυτη αναγκη απο επικοινωνια και κατανοηση, αλλα αισθανεσαι αδυναμος να εκφραστεις στον πιο στενο σου κυκλο; Τι κανεις οταν δεν γουσταρεις να το βαλεις κατω, αλλα φοβασαι κιολας τη συνεχεια;
Μα, ανοιγεις μπλογκ φυσικα, τι αλλο;

Πριν περιπου ενα χρονο μπηκε στη ζωη μου ο Αρκουδος. Αρχισαμε να ανταλλασσουμε σχολια σε διαφορα μπλογκ, μετα αρχισε να με επισκεπτεται εδω στο κουκουλι μου. Μιλουσαμε για θεματα οπως η ομοφυλοφιλια και το AIDS, αλλα και για πολλα πολλα ακομα. Απο πολυ νωρις, απο τα πρωτα σχολια ξεχωρισε μεσα μου και ημουν βεβαιη οτι θα ειχαμε πολλα να πουμε και να μοιραστουμε.

Πριν απο ακριβως ενα χρονο ο Αρκουδος ανοιξε το δικο του μπλογκ, ανοιξε ταυτοχρονα και την καρδια του και με εκανε ακομα πιο περηφανη!

Οταν τον σκεφτομαι βεβαια, δεν μου παει να τον λεω Αρκουδο, αλλα Αγκαλιτσα! Γιατι νομιζω εχει μια μεγαλη αγκαλια για τον καθενα απο εμας, οτι γουσταρει τρελα τις αγκαλιτσες και γιατι πιστευω οτι αν καποτε τον δω θα τον κανω μια ζεστη αγκαλια!

Ο Αγκαλιτσας λοιπον, ειναι για μενα ενα παραδειγμα. Πηρε την αλλαγη αυτη στη ζωη του και την εκανε δυναμη! Τολμησε και τολμαει να διαπρεπει στη δουλεια του, να ερωτευεται, να στεκεται σαν φιλος πραγματικος οταν χρειαζεται, να εχει χιουμορ, να εχει μπεσσα, να ταξιδευει, να ασχολειται με θεματα πολιτισμου, ισοτητας και ανθρωπισμου, να αγωνιζεται για τα δικαιωματα των ομοφυλοφιλων, να ξεδιπλωνει ταυτοχρονα την ευαισθητη και ανασφαλη πλευρα του, να ασχολειται με την υγεια του και τον αθλητισμο και παραλληλα να δινει κουραγιο και σε μενα οποτε το χρειαζομαι, φανταζομαι οχι σε μενα μονο...Ειναι να μην τον λατρευεις;;;;
Ειναι στιγμες που αναρρωτιεμαι...Μηπως δεν ηταν "στραβωμα της τυχης" τελικα; Μηπως ηταν μια ευκαιρια; Ενας τροπος που διαλεξε η ζωη για να βγαλει στην επιφανεια την αληθινη δυναμη, τα κοτσια του Αρκουδου; Γιατι δεν ειναι λιγα οσα εχει καταφερει...Εχει περασει πολλα, αν διαβασετε τα ποστ για τη ζωη του θα δειτε πως ηταν αλανι και μαγκακι...και δειτε κι αυτο! Respect!

Ενα ειναι σιγουρο...ο τελευταιος χρονος εχει σημαδεψει τη ζωη του και μεσα απο το μπλογκ του αυτο βγαζει με τον πιο θετικο και αισιοδοξο τροπο. Δηλωνω ξεκαθαρα Νο1 θαυμαστρια του! (Το μονο στραβο του ειναι που ειναι Βαζελος, αλλα τι να κανουμε; Αγαπα το φιλο σου με τα ελαττωματα του...:Ρ)
Οι αναρτησεις που επελεξα ειναι ενα ελαχιστο δειγμα των οσων εδωσε κι εχει ακομα να δωσει στην μπλογκογειτονια!
Ελπιζω να ειναι εδω πολλα χρονια ακομα για να μας γεμιζει με θετικη ενεργεια!

Χρονια Πολλα στο μπλογκακι, μα περισσοτερα και καλυτερα σε σενα!!!!
Σε ευχαριστω πολυ που μου εδωσες τη χαρα να ειμαι η πρωτη που θα σου ευχηθει και θα μιλησει για σενα!

Περαστε ολοι απο το μπλογκοσπιτακι του για κερασμα!

22 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά του!!!!
    Γι'αυτό τον αγαπάμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλημερα κ καλη εβδομαδα πεταλουδιτσα
    τον εχω διαβασει,οντως πολυ δυνατος..
    χρονια του πολλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @laplace
    Καλημερα Ρομποτακο!
    Δυνατος και ορεξατος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλησπέρα πεταλουδίτσα!!!
    Δύναμη...ψυχής,θα το έλεγα!!!
    ;)

    Καλή εβδομάδα να έχουμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ειρηνη
    Ε, ναι! Καλημερα Ειρηνακι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Δεν το ήξερα αυτό το ιστολόγιο Χριστινάκι μου αλλά οπωσδήποτε θα το επισκεφθώ σήμερα!
    Καλή εβδομάδα με υγεία και χαμόγελο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. @μαργαριτα
    Καλησπερα Μαργαριτακι μου! Να το επισκεφτεις οπωσδηποτε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγάπες μου!!!!!
    Ολο το ποστ σου με έστειλε αδιάβαστο.
    Χίλια ευχαριστώ όμορφη!!
    Ααααα και που σαι. Λίγα με τον Παναθηναϊκό. λολολ
    Σου υπόσχομαι μκάποια μέρα να με αγκαλιάσεις από κοντά.
    Αλλά να είναι και ο Νίκος κοντά. Οχι να με πυροβολήσει. χαχαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Αυτο ακριβως το θεμα διαπραγματευομαι στο βιβλιο μου Πεταλουδα, οτι δηλαδη τους ανθρωπους γυρω μας μονο σαν ψυχη πρέπει να τους αντιμετωπίζουμε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. @bear
    Καλημερα Αρκουδακο!
    Ναι, να ειναι! Οχι, εσενα δεν θα σε πυροβολησει, εμενα θα πυροβολησει! Ειναι οντως λιγο ζηλιαρης! Αλλα μου αρεσει!
    Να εισαι καλα Αρκουδακο και να εισαι εδω για πολυ καιρο ακομα! Εγω σε ευχαριστω! Το ευχαριστηθηκα ιδιαιτερως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. @ρικη
    Καλημερα Ρικη μου!
    Ξερεις, ενω η παγιδα του διαδικτυου ειναι οτι συχνα πυκνα μιλας με ανθρωπους που αλλο δειχνουν και αλλο ειναι, ταυτοχρονα η επικοινωνια μεσω μπλογκς ειναι νομιζω και ο καλυτερος τροπος να δεις τον αλλο σαν ψυχη, σαν ανθρωπο, μακρυα απο στερεοτυπα εμφανισης, μορφωσης, εθνικοτητας, σεξουαλικοτητας κτλ. Αυτο ειναι μαγεια!
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Κι εσύ ευαίσθητη;;;;Πφφφφφφ!Τι θα γίνει;Άντε να φεύγουν οι πρωινοί!:P
    Ρε Πεταλούδα τι γλυκό πού ήταν αυτό!
    Από τα λίγα που είδα,πρέπει να είναι όντως δύναμη ψυχής!Μπράβο για τα ωραία παραδείγματα που δίνεις!
    Φιλιά κούκλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Δεν ειναι οπως παλια πια οι οροθετικοι. Ζουν και πολυ και καλα. Καλη συνεχεια στον Αρκουδο λοιπον! :)
    Παντως μου κανει τρομερη εντυπωση το γεγονος οτι θα εχετε "μιλησει" τοσο πολυ για τοσο βαθια θεματα και δεν εχετε πιει καν ενα καφε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @you may say i'm a dreamer
    Τα βλεπεις; Ασε μαζευτηκαμε πολλοι!Χαχαχαχαχαχα!
    Οντως δυναμη ψυχης και μαγκια το λεω εγω!
    Ειναι μεγαλο πραγμα αντι να κλαιγεσαι για οσα δεν εχεις να παιρνεις αυτο που εχεις και να κανεις το καλυτερο που μπορεις!
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @suspect
    Ναι, απο αποψη υγειας ζουν πολυ καλυτερα, απο αποψη προκαταληψης ομως δυστυχως οχι!
    Μου αρεσει η επαφη μεσω ιντερνετ, οπως γραφω και στη Ρικη πιο πανω τη βρισκω μαγικη κατα εναν τροπο...αλλα πιστευω καποια στιγμη να τον πιουμε και τον καφε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. πεταλουδάκι χρόνια του πολλά αν και καθυστερημένα...δεν γνώριζα το blog μέχρι πριν από 10 λεπτά, για αυτό να σαι καλά...θα γίνω φαν του νομίζω...
    χάθηκα για λίγο καιρό- ελπίζω να περνάς-και να πετάς- σούυυυυυπερ!
    φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. @stravadi
    Καλως το Στραβαδακι! Πνοη φρεσκαδας κι αισιοδοξιας εισαι!
    Να εισαι καλα! Καλο απογευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σεβαστο και σαφως καθενας μας εχει τον δικο του τροπο προσεγγισης.
    Για μενα, αν φτασω σε σημειο να πω μυχια και πολυ δικα μου πραγματα μεσω νετ σε αγνωστους αυτο θα σημαινει
    α) οτι ειμαι σε απογνωση
    β) οτι εχω πολυ χρονο για χασιμο
    γ) οτι δεν εχω αληθινους-πραγματικους φιλους
    δ) και οτι ευτελιζω οτι βαθυ εχω μεσα μου.

    Αυτο βεβαια δεν σημαινει πως οποιος το κανει ειναι απεχθης. Αναφερομαι μονο σε μενα.

    Ειδικα οταν οτι πω, απο τη μια θα με εδενε μια εξομολογηση και απο την αλλη, δεν προκειται ποτε να δω αυτον τον αγνωστο...

    μπρρρρρρρρρρρρρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. @suspect
    Μου κανει εντυπωση να το λες αυτο εσυ...εννοω οτι δεχεσαι μεηλ με πολυ προσωπικες ιστοριες, τις οποιες και ανεβαζεις στο μπλογκ και δινεις την αποψη σου, εφοσον σου ζητηθει...
    Σεβαστο παντως εννοειται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ναι, δεχομαι, διαβαζω, εκφραζω τη γνωμη μου, δεν προδιδω την εμπιστοσυνη αλλα ΔΕΝ λεω για μενα.

    Οταν ομως με απασχολει κατι, εχω πραγματικους φιλους να απευθυνθω και οχι σε καποιον που δεν κανω παρεα γιατι κατ ουσιαν δεν θελει να κανουμε παρεα. Αυτα τα "δεν ετυχε" μου φαινονται λιγο αστεια σε περιπτωση που δεν υπαρχει γεωγραφικη διαφορα..

    Ξαναλεω: Δεν σημαινει πως οποιος το κανει ειναι κακο, αλλα εξεφρασα την προσωπικη μου θεση. Το πολυ πολυ να ειναι λαθος..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. @suspect
    Ναι βρε παιδι μου, το καταλαβα αυτο..Απλα αυτο που λεω ειναι οτι μου φαινεται περιεργο να το ακουω απο σενα, γιατι ναι μεν δεν μιλας εσυ για τα προσωπικα σου, αλλα γινεσαι δεκτης αυτης της πρακτικης, οποτε δεν περιμενα να σου φανει παραξενο οτι καποιοι ανθρωποι γουσταρουν να επικοινωνουν ετσι. Εννοειται πως η γνωμη σου ειναι προσωπικη και απολυτα σεβαστη, στο εγραψα και πριν.
    Καλησπερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.