Δευτέρα 25 Αυγούστου 2008

ΚΙ ΑΛΛΑ...



Κι ολα τελειωσαν, διχως συγνωμη.
Διχως μια γνωμη φιλικη,
μια αγκαλια ερωτικη,
απλα τελειωσαν...

Δως μου λοιπον την ψυχη και το σωμα σου,
θελω να δωσω στη νυχτα το χρωμα σου...




Αυτο το αντιο που τωρα θα πουμε,
θα 'ναι το τελος καποιας αγαπης,
που δεν γεννηθηκε ποτε.
Δε γεννηθηκε ποτε...

Αυτο το ταξιδι που μου 'πες μια μερα
μαζι μου θα κανεις, τι κριμα δε βρηκες
εισιτηριο να 'ρθεις.
Εισιτηριο να 'ρθεις...

Το ξερω οτι προσπαθησες,
το ξερω οτι γελαστηκες,
γι' αυτο...

Μην ψαχνεις την αγαπη,
η αγαπη ολους τους βρισκει.
Μην ψαχνεις μεσα μου να βρεις
αυτο που δεν εχασες ποτε.
Μην ψαχνεις την αγαπη
σε φωτιες που δεν καινε.
Μην προσπαθεις να κλεισεις
τις πληγες που δεν σου ανοιξα ποτε.

Σε λαθος διαδρομες, με τα ματια κλειστα
παρασυρθηκες...
Σε ψευτικες φωνες, πιστεψες...
ποτε σ' εμας δεν πιστεψες αληθινα...



Σε θελω!
Θαλασσα εσυ του μυαλου...
πνιγομαι ομως δεν παω αλλου
κι ετσι σε θελω.
Ετσι σε θελω...

Αφου φτασαμε ως εδω,
τελειωσε με μια κι εξω,
τι αλλο τωρα να διαλεξω;...

28 σχόλια:

  1. Πολύ τρυφερή και μάλλον πικρή ανάρτηση. Συμπερασματικά λέω ότι keep walking...
    Φιλί κοραλένιο για μια όμορφη εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. @zanzibar
    Οχι ακριβως πικρη...μελαγχολικη θα ελεγα. Λεω να ακολουθησω τη συμβουλη σου αγκαλια με ενα μπουκαλακι απο τον πρωτο διδαξαντα.
    Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν μου αρέσει αυτό το mood καθόλου..
    μάλλον είναι συνέχεια από το προηγούμενο αλλά κάπως ανώτερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για το εκεί που θα γίνει εδώ.
    και αν αυτό δεν έγινε, απλά δεν ήταν να γίνει
    http://www.youtube.com/watch?v=9EZ0uSniQTA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @ηφαιστιωνας
    Αστα να πανε, χειροτερευει η κατασταση! Η επιστημη σηκωνει τα χερια ψηλα με την περιπτωση μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @basnia
    Πολυ πολυ πολυ αγαπημενο τραγουδι και σιντι γενικοτερα. Ευχαριστω!
    Δεν ειμαι σιγουρη...αλλες φορες λεω πως ο,τι ειναι γραφτο θα γινει και αλλες οτι ολα ειναι θεμα επιλογων...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Buterfly σε βρήκα σε άλλα μπλόκ. Με συγκίνησαι το "butterfly", μη με ρωτάς γιατί, είναι ιστορία ζωής. Και μετά πέφτω στην ανάρτησή σου. Τόσο τρυφερή και μελαγχολική. Ενας αποχαιρετισμός στο ανεκπλήρωτο... Κιαυτό μου πάει...
    Νάμαι λοιπόν στο χώρο σου.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αυτό της Βίσση, πολύ μου αρέσει! Να κοιτάς μπροστά, my dear, με δύναμη, κέφι και χαρούμενη διάθεση :) Να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τι έγινε ρε παιδιά, χωρίσατε όλοι????????

    Οπότε ξαναλέω: Καληνύχτα μαλάκα...καλημέρα ζωή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Η επιστήμη ας τα σηκώσει! Εσύ όμως στη θέση σου!!!
    Καληνύχτα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Το 1ο κ' το 3ο μου αρέσουν πάρα πολύ! Την καλημέρα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. @leondokardos
    Καταρχην καλωσηρθες!
    Ακριβως οπως το λες, αποχαιρετισμος στο ανεκπληρωτο! Και τελικα, καποια πραγματα καλυτερα να μενουν ανεκπληρωτα, για να μην τα πληγωνει ο χρονος και οι πραξεις και να μη χανουν την αξια τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @roadartist
    Ναι, μπροστα...ο,τι κι αν σημαινει αυτο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @unclescrooge
    Με κεφι και χαρουμενη διαθεση...το παλευω...τουλαχιστον ξεκαθαρισε το τοπιο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. @patsiouri
    Καλως το κοριτσι!
    Αν χωρισαμε ολοι; Περιπου ετσι...
    Μαλακας, οχι δεν θα το ελεγα αυτο. Οταν τελειωνει η οποιαδηποτε σχεση καθε μορφης, η ευθυνη ειναι και στους 2.
    Καλημερα ζωη λοιπον!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. @ηφαιστιωνας
    Εγω στο υψος μου! Φιλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Να σε ρωτήσω κάτι αγαπημένη μου...

    Τώρα που έγινες ξεφτέρι και βάζει και βίντεο...μήπως ξέρεις αν μπορώ να βάλω στο Blog μου powerpoint....

    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. @valina
    Κοιτα για το βιντεο πηρα οδηγιες τηλεφωνικα και μονο για το youtube. Φανταζομαι πως μπορεις, εχω δει κατι παρομοιο σε αλλα μπλογκ, αλλα πως γινεται...δεν εχω ιδεα. Αν μαθεις πες και σε μενα...
    Την καλημερα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. στα καλύτερα που έρχονται! κάθε τέλος μια καινούργια αρχή. και αν το σπίτι είχε σαθρά θεμέλια καλύτερα που έπεσε τώρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. @tovene592
    Θα φανει τελικα αν τα θεμελια ειναι σαθρα και αν το σπιτι θα πεσει...δεν ξερω αν ερχονται τα καλυτερα, ο,τι κι αν ερχεται παντως θα ειναι τελικα για καλο και θα το δεχτω με την αγκαλια και την καρδια μου ανοιχτες...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. butterfly μου, πονάει..
    Πονάει το "ανεκπλήρωτο". 'Ονειρα χαμένα, λαχτάρα μετέωρη, άπιαστη η ολοκλήρωση...
    Πως να ξέρεις ποιό θα είναι το τέλος;;
    Θα μένεις πάντα με μια αμφιβολία που θε σε βασανίζει.
    Νάσαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. @leondokardos
    Ακριβως ετσι ειναι...ποναει...πολυ! Και η αμφιβολια σε πνιγει και τοσα τοσα ακομα που μοιραστηκες η που δεν προλαβες να μοιραστεις και μενουν μετεωρα...
    Καλημερα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. H αγάπη είναι μία μα έχει πολλές απομιμήσεις.

    Μάζεψε τα κομμάτια σου και προχώρα εκείνο που η κάμπια ονομάζει τέλος του κόσμου, ο δημιουργός το ονομάζει ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ...

    Φιλιά πολλά
    το καλοκαίρι είναι ακόμα εδω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. @αλεξανδρα

    "αυτο που η κάμπια ονομάζει τέλος του κόσμου, ο δημιουργός το ονομάζει ΠΕΤΑΛΟΥΔΑ..."

    Αυτο ειναι πραγματικα υπεροχο. σ' ευχαριστω!

    Καλωσορισες! Ειμαι σιγουρη οτι περασες τελεια, ερχομαι απο εκει να τα πουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.