Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2008

ΕΣΕΝΑ ΠΟΥ ΣΕ ΒΡΗΚΕ Ο ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣ ΧΡΟΝΟΣ?

Ειχα μια φαντασιωση για τη φετινη Πρωτοχρονια! Ηθελα να με βρει το 2008 στην αγκαλια του αγαπημενου μου, σε πολυ προσωπικες στιγμες και μολις θα ακουγαμε τα μπαμ μπουμ απ'εξω να λουζομασταν με σαμπανια! (βασικα δικη του φαντασιωση αλλα μολις μου το ειπε εγινε και δικη μου)! Δυστυχως η ευτυχως οχι μονο δεν μου εκατσε αυτο, αλλα το νεο ετος μπηκε πολυ δυναμικα! Ετσι για το καλο... με το "Χρονια Πολλα" ριξαμε ενα οικογενειακο καυγαδακι-ευτυχως μικρο, καπακι πηγα σε ενα σπιτι για ρεβεγιον οπου οι υπολοιποι το ριξαν στο χαρτι κι εγω αποκοιμηθηκα στον καναπε και για αποκορυφωμα, εριξα στο γυρισμο και ενα καυγαδακι- και παλι ευτυχως μικρο- με το εταιρον ημισυ!!! Αυτη η ενταση και ο εκνευρισμος επικρατησε και ολη την 1η Ιανουαριου...αλλα ευτυχως που δεν ειμαι προληπτικη και δεν πιστευω οτι οπως σε βρισκει ο νεος χρονος σε παει ολη η χρονια. Υπηρξαν χρονιες που μπηκαν παρα πολυ ομορφα και πραγματικα με γονατισαν στη συνεχεια και αλλες που μπηκαν καπως περιεργα και εστρωσαν στην πορεια. Ελπιζω λοιπον, μιας και ειμαι απο φυση αισιοδοξος ανθρωπος, μια χρονια πολυ καλυτερη απο την προηγουμενη και λιγο χειροτερη απο την επομενη, ετσι για να εχω κατι να περιμενω του χρονου. Παντως ενα ειναι σιγουρο...ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΒΑΡΕΤΗ!!!!!!!!!!

Εσας που και πως σας βρηκε το 2008???

2 σχόλια:

  1. Με βρήκε στο τραπέζι τρώγοντας και όχι καυγαδίζοντας πεταλουδίτσα μου. Δεν ξέρω ποιο είναι το χειρότερο. Χα χα χα!!!!!
    Άντε και του χρόνου με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Καλωσορισες στο κουκουλι μου.